Recycle..

Om samma sak och situation skulle kunna hända två ggr utförda av samma personer så skulle utfallet ändå bli olika.
I mitt fall handlar det mycket om ifall hjärtat är med eller inte. Om inte hjärtat är med så känns samma resultat oengagerat och
viljelöst. Om hjärtat är med kan varje liten grej kännas som ett ögonblick man aldrig vill glömma. Det händer att jag är överkänslig ibland och det har i sig själv resluterat i en del missförstånd i mina dagar, men känslan är ändå viktig.
Jag skrev en låt som heter Summer rain på Revolutionplattan. Den kändes välidigt aktuell just ikväll och därför lägger jag in den här...



Summer rain


Phone-calls. Meetings.
Driving home through your part of town.
Where stressed up businessmen in costume is running around
Did it blow out your flame?

Come, Intoxicate my life again
Come and blow these thoughts out of my head
Come and make these tears taste like salt again.

Come and breath some love into my face
Come, remove these rocks with your embrace
Come and blind this fool with your summer rain.

summer rain

To many late night, sleepless incidents
And to many fights and useless arguments
Did it blow out your flame?

Come, Intoxicate my life again
Come and blow these thoughts out of my head
Come and make these tears teast like salt again.

Come and breath some love into my face
Come, remove these rox with your embrace
Come and blind this fool with your summer rain.

Summer rain
Summer rain

chorus


Kommentarer
Postat av: ola

...wow

2008-12-15 @ 03:11:59
Postat av: Linda

Väldigt spännande att ta del av hur dina låtar kom till. Låtar jag levt med liksom. Mer sånt! Puss sessan!

2008-12-17 @ 12:40:52
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: Helena L

En av dina absolut bästa låtar enligt mig. Denna har rullat om och om i min bilstereo :)



2008-12-22 @ 07:37:49
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0