So well at GoldWell..

Jorå idag så var jag på Radiohuset först och busade på P3 populär, hur kul som helst. Alltid roligt att vara där. Fast jag är lite avis, eftersom jag bara skulle våga drömma om att få jobba med radio. Skönt och kreativt jobb..
Sen efter det så gick Johan (Storåkers), som  jag släpade med till P3 eftersom jag blivit tillbedd att ta med mig en kompis till quizet som jag skulle medverka i, till Pokerevent, där vi mötte upp finken; Chirster Larsson och Niklas. En skön gryta och sen lunch på Texas Longhorn.
Sen tillbax till Pokerevent för mer skön hangout...

Plötsligt var klockan en miljard, minst, och jag hade jättebrottom till GoldWell.
Björn är den som till hundra procent vet hur man ska hantera mitt hår. Ilband funderar jag på hur i hela friden det skall sluta när han börjar, men det är fullständigt slut med det. Det blir alltid bäst när han får bestämma. Idag fick jag pröva en ny produkt som man har till lockigt hår. Eftersom jag är så lat så måste jag ha grejer som inte är för komplicerade att hantera men som är väldigt effektivt på mitt tjocka hår.
Han färgade och färgade och färgade.. och VIPS... ja kanske inte bara så där vips.. men ändå.
Hur fint som helst. Ni ska se så tjusig jag är. Kopparrött blev det den  här gången.. måste ta en bild vid tillfälle.
Färgen är brutalt fin. Om ni är intresserade sen så kan jag ta reda på vad den heter, kan i alla fall stark rekomendera den.
Träffade också en kompis som jag har körat med mycket Angela. Hon har bott i Åre i många år så vi har inte setts så mycket på sista tiden. Men hon är också kompis med Björn så jag har fått uppdate ibland.

Nu är jag hemma, tog bara runt fem timmar att få ordning på barret..
Naturligt vacker moi??? Eh.. eller bara so well at GoldWell..

Jo just det! Häromdagen var jag på Eftersnack på SVT, för er som undrade hur man skulle kunna se den så har jag en länk här..   Det var också skoj, bygga granar? Vad tror ni.. jag kände att jag faktiskt har lite utrymme kvar för lite fler udda intressen..

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=72620&lid=menu&lpos=4

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0