Go Easy With me..

Lisa jobbar på företaget Rusta. Hon är en glad, utåtriktad entusiast som jag har haft mycket att göra med under mitt samarbete med Rusta. Hon och Klas har visat att det inte spelar någon som helst roll ifall man jobbar med musik eller varor under sin arbetsdag. Båda är lika viktigt. Det har medfört att jag hyser stor respekt för hur hela företaget bedrivs.
Alltid så superuppmuntrande genom hela den kreativa processen.. Det har varit superkul och ikväll var jag på deras tillställning ute i Upplands Väsbys golfklubb. Jag sjöng två låtar och blev underbart  mottagen av dom där.

Astrid hade barnvakt så jag fick dessvärre skynda hem... hm.. desserterna såg löjligt goda ut..

However. Ola har lovat att han ska skriva en special skriver låt som han premiärartat lägger ut här på min blogg.. kul va.. eller var säger du ola?

kram
d

Kommentarer
Postat av: Ola

WÄRWOLF



in the najt, stars shains brajt

hi is lonly. aint filing rait

his looking app in the sk...



...jasså, du menar den a n d r a Ola. (plutar m darrande underläpp & går ut igen m skammen brännandes i tårigfyllda ögon)

2008-11-11 @ 23:33:47
Postat av: dilba

nej, hallå, jag menade dig helt klart!

2008-11-12 @ 14:00:59
Postat av: Dee

Åh vad fint...

2008-11-18 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0