Årets citat!

Min gode vän Robert sa något som gjorde att jag skrattade så jag nästan kissade på mig.
Hade årets BadBeat kväll.. Kåk mot rivrad högre kåk.. flush mot högre flush.. osv osv..  Mot slutet av kvällen skulle Robert ge mig några tröstande ord.  Jag sa att det var tråkigt att kontot var på minus.
Som den uppmuntrande diplomat han är sa han.
Du kan inte göra mer än ett bra spel. Förr eller senare fångar du fisken. Det är bara att vänta ut.
Sen kom hans bästa ordspråk.. håll i er..

Man kan bara dränka fisken en gång!

Hahahhahahaha.. jag dör... han hade några fler oneliners som han kastade på mig under kvällen. Vi har roligt.
Årets pris för mest tur i världen (förutom det faktum att han faktiskt spelar mycket bra) går till Vindborste ;-)
Linda försökte prata med mig på msn när jag satt mitt i grinden. Hon konstaterade snabbt att hon skulle ringa stödhjälp för spelmissbrukare.. haahahaha..  btw Linda. Vi kanske ska hoppa över spriten på vår date, annars kanske jag flippar totoalt.

Min gubbe är på drift fortfarande, surt. Ybersurt!!  Vore jag han skulle jag ta mitt söta arsle hem omgående (annars kanske jag måste hota med att skaffa mig en hemlig älskare ;-)

Hör och häpna, dom kommer att bli klara med mitt då stambytta badrum i veckan. Fucking AMEN!!
Mitt hem har kännts som en soptipp. Sicken röra.
Och oj så fint det blir. Nej, jag kommer inte att lägga ut bilder på "huuur fint det blev" Ni får heller inga bilder på min nyaste inhandlade jäääätteeefina klänning..  Jag gillar kläder och mode, men jag är över 30 och då har man en skruv lös om man lägger ut blider på kläder i sin blogg. Ps, ta inte det sista så allvarligt, halvt allvarligt och halvt skämtsamt.

kramar

d


Kommentarer
Postat av: Linda

Mm, spelmissbruk helt klart. "Dilba på rehab", tråkig historia det här. Jag är iof 30+ med bilder på kläder i min blogg så mina fiskar är väl dränkta... :)

2008-10-26 @ 10:56:59
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: dilba

Skillnaden är dock hur du gör det.. allt blir sött, fantastiskt och med glimten i ögat när du gör det min solros..



d

2008-10-26 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0