Bilder någon?

Jo, jag kommer att lägga in bilder, så fort jag får ordning på hur jag ska ladda in dom i min dator. Då ni ska ni få se på grejer.

I dag var vi och åkte go-kart. Kul och första gången för mig. Gick ifrån att finåka till att bli fullständigt sjövild (om man nu kan kalla det en sjövild sport). Skulle inte tro det va?
Hur som helst en rolig grej.

Idag är det hopp-och-lek-dag och i morgon är det dax för en ny turnering. Vore kul att få se lite händer en gång i livet här i Malta. I bägge turneringarna så är AK och pocket tior bästa händerna jag fått. Sen har jag blivit så illa tvungen att bluffa med skräp alla andra gångerna som jag trott att jag skulle få en fold.
Så håll tummarna för att kortgudarna kommer min väg i morgon.

Bosse har bustat på plats 23 i bägge turneringarna så nämn för guds skull inte siffran 23 för honom...

Astrid är på väg upp till Dalarna och farmor Kerstin, med sin pappa. Känns lättare för mig att slappna av här borta när jag vet att hon är på väg till något hon älskar.

Ikväll ska vi äta middag med några vänner och arbetskolleger till bob.. sen ska jag grinda lite cg.
Om ni vill se bilder ifrån MaltaPokerTour så har dom en aldeles egen fin hemsida ni kan besöka. Adressen är maltapokertour.com.

Jag skulle kunna trötta ut er med olika pokerhänder under mitt cg, men jag tror att jag hoppar över det. Om det är någon som är nyfiken så hojta till så drar jag några.

xo

d

Kommentarer
Postat av: Kicki

Heja Dilba! Fan va kul o läsa!



/Kicki, loppan eller vad jag nu heter :)

2008-10-06 @ 04:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0