Hemma dårådå..

Flygresan gick som på räls?
Efter lite cg igår kväll avslutade vi natten med 3 omgångar betapet.
Har blivit stor prestige i dom omgångarna vi kör. Jag var så trött att jag nickade till flera ggr, men min envisa motståndare
vägrade ta sin förlust som "final". Han har faktiskt lyckats vinna 2 ggr dom här senaste dagarna så man kan väl påstå
att killen börjar bli lite väl stursk. EFter mina 3 raka vinster så gav han hur som helst upp för den här ggn ;-)

Tomten vinner dock alltid mer pengar än jag gör när vi spelar poker så någonstans känns det som om han alltid står på pallen i alla fall.

I morgon ska jag skriva med den underbart sköna skåningen Ola. Duktig artist. Sjunger bra, rolig och kreativ personlighet. Lyckas hålla en pigg och inspirerad hela tiden. Heja oss.

Astrid kommer dessutom hem ifrån Dalarna i morgon. Hon hade väldigt specifika krav på sina överraskningar hon ville ha. Och jag köpte det idag. Kinderägg för hela slanten.
Kristofer har fyllt år och här väntar även en present till honom (mer säger jag inte ditt fyllo).

I veckan fyller min syster och min bror år. Det blir familjekalas på Söndag. Ska bli mysigt att hänga med hela familjen.
Min svåger är en gormand av rang. Så fort någonting skall förtäras så är man mer än nöjd om han får hålla i taktpinnen oavsett om han lagar maten eller riggar tårtorna som det blir på torsdag.

skön vecka framför mig.

kramar

dilba



Kommentarer
Postat av: Zäta

betapet? det är roligt! :D

2008-10-07 @ 22:26:41
URL: http://nattrafiken.webblogg.se/
Postat av: dilba

Sjukt kul, fast jag får pisk av alla suveräna gulablend tanterna. Samma tanter som ger mig onda ögat ifall jag möter dom i skogen när jag plockar svamp.

Roligt då också att när jag loggade in igår så hade dom en undersökning som flera tusen betapetfantaster hade svarat på. Frågan handlade om huruvida dom plockade svamp på hösten. Det fanns fyra svar. Alltid, ofta, sällan och aldrig. Nästan hälften svarade alltid eller ofta. hahhahahahaa.. tackar och bockar om stödet för att det är gulablendtanterna som bustar mitt arsle i betapet...

Fast jag är också tant (and Im fucking proud of it), plockar svamp, och spelar betapet. Det är bara dom gula blenden som diffar. Hmm.. undrar ifall jag blir bättre på betapet ifall jag börjar röka gulablend.. hahahaha..

2008-10-07 @ 22:50:44
Postat av: Zäta

jag heter nattrafiken där om du skulle våga dig på en match eller så. hihih. :p hoppas allt e bra annars! kram!

2008-10-07 @ 23:20:54
URL: http://nattrafiken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0