Jag minns..

När jag gick på högstadiet så var min största önskan att få vara precis som alla andra.
Vi var ju aldrig som alla andra i min familj. Alltid stökigt, inget eget rum. Djäkla liv och mamma och pappa hade ofta besök och släktingar hemma som stannade långt in på småtimmarna.
I dag minns jag hur jag tyckte att skolan var som en fritidsgård "typ". Alla gick omkring och sa att dom var sååå himla trötta hela tiden.. och suckade och spottade i marken (ganska äckligt faktiskt när man tänker på det)
Och ville man som mig, försöka vara social och fråga hur det var, så fick jag nästan alltid svaret.
- så djääävla trött.. qqqqiiiituuuuuu.. (spott)
Själv var jag ganska pigg nästan jämt och älskade skolmaten. Men jag lärde mig fort att rätta mig i ledet. Och kommer ihåg att jag själv till slut gick omkring och spelade trött och sa att jag var sååå djääävla tröttt.... Humor.

En annan sak jag mindes idag var första killen jag hånglade med NÅGONSIN.
Snäll kille som hette magnus. Rödhårig och hade tandställning. Jag minns att jag hade gjort mig fin mitt i vintern.
Det var kallt som fan, när jag med blött hår gick hemifrån (som till slut mer eller mindre belv som istappar på sina ställen)
Men fin skulle man vara. Och jag minns att efter att jag hade hånglat med honom tänkte för mig själv, när jag skyndade mig hem eftersom jag hade stannat ute för länge,  ska det verkligen vara så här?
Är detta vad alla går i gång på så mycket? Första kyssen. Hur var det för er?

I övrigt var jag typ kortast och smalast i klassen, förutom Heval, han var dvärg. En väldigt trevlig kille för övrigt.
Dax att grinda kudde, fast först ska jag busta bobster den tredje i betapet.

puss


dilba

Kommentarer
Postat av: Søren

"första killen... Snäll kille... Rödhårig" :)

2008-10-16 @ 14:59:31
Postat av: dilba

Precis! Jo du har en poäng helt klart. Redheaded guy = good..



d















2008-10-16 @ 17:36:23
Postat av: Stina

Haha:) när hände detta? ungefär hur gammal var du?

2008-10-29 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0