poesiterror..

I studion med Ola idag. Vi hade en rolig och skön session. I morgon så kör vi, tillsammans med Fredrik igen.

Har fått för mig att jag ska kasta ur mig spontanpoesi ibland då och då. Inget som är för genomtänkt dock.
Ni får det första som kommer upp direkt. Så snälla ha inte för höga krav här, kvaliten kommer att skifta från gång till gång.


jag ljuger inte för dig
jag har lixom inte tid
livet är så kort
den stressen är mitt alibi

vägde du in ånger
när du sa det du sa
eller var det bara stoltheten
som krävde vad den ville ha

här min bild av dig
en ensam varg, som lättad står kvar
och säger go natt till en dröm
som verkligheten ändå slutligen bedrar..

återigen.. forsättning följer..

:-)

dilba


Kommentarer
Postat av: Linda

Buskkramare 2 har smörat i sin egen blogg. :)

2008-10-23 @ 14:08:19
URL: http://songbirde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0