Längtar till Italien

Jag älskar Italien. Jag älskar maten, klimatet, lanskapett.. förmågan att kunna se livet ur dess bästa perspektiv.
Jag tycker att dom är otroligt duktiga på att njuta av det som jag tycker är det bästa med livet.
Familjen (samhörighet), närvaro och traditioner runt detta. Alla äter tillsammans. Konsten står högt på dagordningen.
Dom njuter av att laga och äta mat tillsammans. Vädret är underbart större delen av året. Folk vågar ge uttryck för sina känslor. Detta är min uppfattning om Italien.

Därför längtar jag dit just nu...

På måndag fyller Finken år. Ska se vad jag kan hitta på för hyss. Har ni några bra förslag?

d

Kommentarer
Postat av: no1

Jag älskar oxå Italien :)

2009-04-22 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0