Delad glädje är dubbel glädje.

Jag måste bestämma mig nu, snart. Jag gillar inte planlöst driftande i mitt liv. I stunden är jag en spontan person och
ganska livfull i mitt uttryck. Men vad beträffar om vart jag är på väg i det stora hela så gillar jag inte att inte ha en plan.

Jag har planer och gillar min utveckling på jobbet. Privat så känns det mer diffust. Jag har på senaste tiden insett att jag är en
flockmänniska i allra högsta grad. Jag älskar familj. Kanske mer än jag tidigare trodde. Jag vill ha min flock. Jag tycker om
att planera inför framtiden. Det är motivation för mig. Gnista. Jag kommer själv ifrån en stor familj och vi har en otrolig sammanhållning. Jag vill ha en liten sommarstuga och ser små barfota barn springa omkring.

Min lilla tjej ska få det jag själv inte hade. Är det inte så alla tänker ;-) Eller i alla fall dom flesta? Familjesammanhållningen tar jag med mig ifrån min egen familj och sommarstugan köper jag snart. Så fort jag hittat det perfekta stället.

Sen ska vi fiska, plocka svamp och bada på egen ort. Jag och min lilla familj. Och alla mina vänner är så klart välkomna.


d

Kommentarer
Postat av: Frugan

Vad härligt, du vet att jag kommer och hälsar på.

2009-08-26 @ 20:17:16
Postat av: Frugan igen

Jag var lite kreativ idag haha... That's Life är så sjukt skön, sockret! http://www.youtube.com/watch?v=lwrCub1w2Ik

2009-08-30 @ 22:01:40
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: dilba

Ååååhh.. så fint. Du är för söt för att vara verklig och det är inte ens regnig måndag förräns om 11 minuter. Puss.d

2009-08-30 @ 23:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0