Ordning och reda.. Löning på Fredag.

Har fått undan en del kartonger nu i nya hemmet. Det blir mysigt :-) Men det är så klart någonting som fattas eller någon snarare.. hmm... 

Kanske ska man ringa ett bemanningsföretag, eller.. kanske sysselsätta sig 24/7? Vilket som antar jag och det är väl det 
jag pysslar med nu. 

Hade en otroligt kul och soft kompis över igår kväll. Vi har alltid så givande samtal om precis allt möjligt och han är en väldigt kreativ tänkare. Mycket sköna ideer i omlopp lol.  Positiv energi helt enkelt. Upplyftande.

Ikväll tänkte jag dra och spela en enkel turnering bara för skojs skull. Astrid är med sin pappa den här veckan så sysselsättning under all min vanka tid känns oerhört angeläget. 

Btw, var ute en sväng och plockade kantareller i helgen. Ding ding, som vanligt, men eftersom det var stekhett ute så orkade vi inte vara ute längre än runt tre timmar. Inte likt mig alls. Jag brukar vara ute mellan 6 till 8 timmar.

hugs
d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0