Skype.

Skype är topen!

I dag har Astrid och jag pratat med mormor (mamma) på skype. Det är video, det är gratis och det är lätt.
Hon kommer hit den 20 de och vi saknar henne massor.
Appropå kommunikation så ser jag ingen anledning till att överhuvudtaget hålla på med vanligt fast abbonemang mer.

Jag vet inte riktigt vart jag har lagt min kamera, om ni undrar varför det kommer så lite bilder ifrån mig.
Jag ska leta fram den vilken dag som helst. Jag lovar :)

Sugen på att resa bort är jag också. Men vart ska man åka? Och vem ska man lura med? Har gott om vänner man skulle kunna lura med, men jag tänker att det är bra att åka med någon som har barn, för då får Astrid roligare om hon är med mig då :)

d

Kommentarer
Postat av: Världens bästaste ola!

Jag kanske kunde hyra en liten?

2009-12-02 @ 14:51:31
Postat av: dilba

Haha.. proffs. Finns väl alltid någon liten rackare du kan låna av syskon/vänner?



hugs

d

2009-12-02 @ 14:54:17
Postat av: Världens bästaste ola!

Ja det e väl bara att leta upp nå't väluppfostrat A-barn som jag kan förstöra med lite egen identitet & yes you can-anda :).

2009-12-03 @ 03:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0