Dagen efter..

Jag ber om ursäkt för er som jag inte såg på väg in till Grammis igår. Så kallt och allt man vill är att komma in, plus att jag alltid träffar en miljard vänner där så det blir en massa
- Nä men hej oj vad länge sen osv.. 
Ni fattar.. Bästa är att gå fram ordentligt och säga hej annars missar jag lätt.
Chirstoffer tror han ska få delad vårdnad av Linda, men asså hon friade till mig igår och nu är hon MIN!! Allt annat kan du glömma din gamla travtomte ;-)
Kul att så många har kikat in här idag. Stackars Jacob har fått sina fiskar varma av alla hans vänner på FB efter mina bilder på hans hångel med Björn. Vi hade roligt igår, minst sagt, som ni ser. I lindas blogg finns det blider på vårt nyfunna äktenskap. songbirdie.blogg.se  där är allt förevigat.

Jag laddade hem en mycket efterlängtad skiva från min sida. Brandy har släppt nytt och jjisssseeesss i lådan som min gode vän Stephen Simmonds skulle ha uttryckt det. Finns en låt som går på repeat och går rakt in i hjärtat på mig. Shattered Heart.
Ni får inte missa detta, dessutom  så tror jag att den låten kommer att bli en monsterhit. Skulle inte förvåna mig ifall det blir nästa singel. Första singeln Right Here (Departed) är brutal, men denna är till och med ett snäpp vassare.
Jag är i stort behov av den här typen av låtar just nu i mitt liv. Inspiration på ett andligt plan.

Ska skriva med Molly Sanden på  Lördag, ska bli jättekul. Astrid är min i morgon och jag saknar henne löjligt mycket.
Träffade upp henne och Kristofer och åt lite middag idag innan jag skulle iväg. Hon hade målat en teckning till mig.
Hon är väldigt nyfiken på det där med döden just nu.
- Åh vilket fint hus du har ritat Astrid.
- Ja och det där är du mamma som sjunger så fint, så fint.
- Åh tack älskling, jag tycker att du målar så fint Astrid...
- Och det där är jag mamma, jag har blivit död!

Omg..

- Jasså? Hur kom det sig Astrid?
- Nä jag blev det bara..
- Jasså ok, jag förstår älskling.

Sist men inte minst texten till Brandys Shattered Heart.. det säger mer än tusen ord för mig..

 
   
 

Brandy Shattered Heart
Don´t shatter my heart [x5]

I´ve been saving up this treasure for years
I hid it somewhere so no-one could touch it, yeh
With every love I had some reason to leave
No other like it 'cause it´s so authentic

Many driver couldn´t bear her though
Try to break through the gate
but didn´t have the gaul
When I looked in your eyes, I felt a glitch, yeh
So I present you with my most precious gift

I put my love in a jar
In my heart, like a piggybank
And I´m giving it to you
So whatever you do...

Don´t shatter my heart [x9]

Never knew that love can be so epic, yeh
But you save me 'cause you´re all heroic
Legend has it that you´ve earned this throne
Since you came and pulled the
sword out the stone

Many driver couldn´t weather the storm
You came in my life and turned the lights on
Now when you touch me baby, I can´t resist
So I present you with my most precious gift

I put my love in a jar
In my heart, like a piggybank
And I´m giving it to you
So whatever you do...

Don´t shatter my heart

In a big emergency
don´t break the glass, call me
Our love can save anything like the father Believe me
I´ll give you my all 'cause
My heart makes me stronger
And if you pour into it
I can go even harder

I put my love in a jar
In my heart, like a piggybank
And I´m giving it to you
So whatever you do...

Don´t shatter my heart [x25]


Lyrics: Shattered Heart, Brandy




Kommentarer
Postat av: Christoffer

Men kan jag få låna henne någon helg eller så? När du är "klar" med henne?



And I´m giving her to you

So whatever you do - don't wake her up before 11.

2009-01-09 @ 14:21:40
Postat av: dilba

Hahahah.. hon får sova till fyra också om hon vill..

2009-01-10 @ 05:13:09
Postat av: Mirella Nicastro

Den är så fin!

2009-01-10 @ 17:58:29
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: dilba

Ja visst är den Mirella??



d

2009-01-10 @ 18:32:37
Postat av: Sandra

AHAHAHAHHAHAHAH. Jag skulle bli livrädd och inbilla mig att hon upplever enorm mindervärdeskomplex eller nåt i den stilen. Säkert ta till drastiska åtgärder för att hon absolut inte ska tänka på döden.

Det är med andra ord tur att jag inte har övervägt att bli mamma.



Jag ville egentligen bara komma förbi och säga att jag gillar "The One" väldigt mycket. Och "I'm Sorry". Jag skulle vilja påstå att de är en stor del av min barndom. Höhö. Tack och hej för mig.

2009-01-10 @ 22:25:48
URL: http://egoistikku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0