Från början tack!

Nytt år!! Heja!

Ser fram emot det här nya året. Så mycket som händer och så mycket som har förändrats sen 2008
Allt har ett syfte och det är dom där små insikterna som är syftet som man kommer fram till då och då.
Jag har blivit äldre och fått klarare visioner. Blivit bättre på att se saker klart och tydligt. Även det mer komplicerade blir
lättare att förså och få klarhet i.
Kan vara svårt ibland att förklara för folk man känner som tex inte har barn, hur det förändrar din världsbild och
det kan vara näst intill omöjligt att prata med nyblivna föräldrar om världen utanför och hur allt i slutänden måste hänga ihop
när det stora omvälvande förälskelsestadiet precis har börjat för dom.

Som singel så fattar jag dock ingenting. Klart att man blir uppvaktad, men jag är bortskämd (eller skrämd av) med att ha befunnit mig i längre förhållanden under många år, så jag vet lixom inte riktigt hur man gör.
Jag har ju jättesvårt för spel. Vet inte riktigt hur man gör och gillar det heller inte. Det slutar med att jag undviker killar som
krånglar till det. Jag vill ha en MAN, ni vet en riktig man som inte är rädd för vad han känner. Som gillar känslan och vet att livet är kort och skört. En man som är närvarande i livet, som har varit med förr och inte blir neurotisk för minsta lilla.
En som uppskattar och älskar mig och gillar att hänge sig den känslan. En man som  jag kan göra det samma för.
Skämma bort med kärlek och omtanke och som jag har roligt och skrattar med, för tjejer, komigen.. humor är seriöst det som lättast lurar av en trosorna.. hahaha.. eller hur?

Arbetsmässigt är det mycket som händer också. Jag har bestämt mig för att skriva och spela in 2 låtar till mig själv innom snar framtid och jag har beställningar på ganska mycket musik som jag ska skriva. Ett föredrag i mars (som jag i ärlighetens namn bävar för). Jag har aldrig hållit föredrag. Mycket bloggande och en massa poker så klart.

jag spelar online för FrontStaker och det har fungerat jättebra eftersom dom är underbara att ha att göra med.
men jag saknar att spela stora liveturneringar så jag ska ta och söka en livesponsor.
I Februari (inte säker på exakt datum) så åker jag upp för FrontStaker och spelar Nordic Light i Sundsvall. Ska bli superkul.
Nu tar vi det hur som helst från början, Tack!

d

Kommentarer
Postat av: Calle

Singel???

rätt det om trosorna hahaha.

KramC

2009-01-03 @ 23:14:09
Postat av: Linda

...och så ska du och Birdie ses mer :)

2009-01-04 @ 00:49:56
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: dilba

Precis Linda, det ska vi tycker jag.



d

2009-01-04 @ 09:03:57
Postat av: Peter

Tack och hej leverpastej?

2009-01-06 @ 10:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0