Nytt friskt blod tack!

Jag känner ett stort behov av frisk luft, friska tankar. Nya "inputs". Nytt blod i mitt liv. När jag har känt så här tidigare så har jag
kastat mig in i nya projekt med huvudet före och det har gått bra och varit bra för mig nästan varje gång, så nu ser jag fram emot att sätta tänderna i något nytt och utmanande.

Jag uppdaterar er med vad för hyss jag hittar på.

Igår var det myspys hemma. Jag hoppade över Rockbjörnen, delvis för att min syster bangade och delvis för att det kändes för överambitiöst att gå själv, var helt enkelt inte tillräckligt partysugen.

Konstigt det där med trasiga jeans.. På vissa ser det "billigt" ut och på andra är det supersexigt.
Fråga mig inte varför. Få killar passar i alla fall i det, den saken är säker.
Själv har jag ett par som är så trasiga att jag inte vågar ha dom på mig längre, skulle lämna på tok för lite åt fantasin, om ni förstår vad jag menar ;-)

d

Kommentarer
Postat av: Frugan

Co-worka var det ja...

2009-01-23 @ 14:59:29
Postat av: Kommandomamman

Kasta mig in i saker med huvudet före är jag sjukt bra på. Ibland blir det bra - ibland inte.







2009-01-23 @ 20:22:59
URL: http://kommandomamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0