Rockbjörnen i kväll

Dom har varit väldigt restriktiva med biljetterna eftersom det är så många som vill gå. Därför får man bara en biljett. Hmm..
Min lillasyster har bangat i sista minuten och jag funderar på ifall jag vill gå då. Pratade med Mattias på mitt förra skivbolag,  men han ska inte gå dit förrän till själva galan börjar. Svårt att bestämma mig för vad jag ska göra.
Inga andra jag känner heller som har biljett till själva middagen. Vem vill gå på middag själv? Inte jag i alla fall.
Vi får se hur det blir.

Igår var jag och min lilla Bobster på supermysig middag. Vi åt på en av våra favoritrestauranger Lao Wai. Det är kinesiskt, fast inte kinesiskt som vi är vana vid på krogarna här i sverige utan RIKTIG kinesisk mat. Supernice. Där träffade vi också Gino av en slump som satt och hängde med Micke.

Gino är en underbar och fin vän. Lojal och omtänksam.

Sen gick vi på cc och spelade lite cg. Jag spelade 2020 först och plussade lite grann och sen hoppade jag över till 5050 och började med att plussa där. Problemet när jag åker och spelar med Bobster är att jag får svårt att focusera på mitt spel. Jag tappar diciplinen och tålamodet lite. Precis dom elementen som nästan är viktigast när man spelar cg där. Jag kan inte sluta stirra bort mot hans bord. Våra blickar möts och jag blir aldeles varm. Vipps är diciplinen borta. Jag noterar inte vad fiskarna håller på med, tappar focus. Hur ser den och den ut när dom höjde.. vad har dom gjort innan och vad betade dom med vilka händer? Allt det där försvinner ju lätt när man inte kan låta bli att stirra bort mot bord 1. Eller försvinna bort i dagdrömmeri...
hm..  Hela min session slutade med att jag gjorde en dålig syn på 5050.. miniback för kvällen. Ingen drama men ändå back i stället för plus.

Ja, jag får väl konstatera att min gubbe blir dyr i drift för mig, men att han väl är värd pengarna. Jag vet ju vad jag skulle ta ifall jag måste välja.

d

Kommentarer
Postat av: Salhay

Hoppas du kom iväg på rockbjörnen till slut, det finns inget coolare än heta kvinnor som törs gå på event och röda mattan själv (utan att ha nån halvdate i släptåg) och som törs stå rakryggade inför kamerorna och hela världen (se Sharon Stone, vrålhet)

2009-01-23 @ 01:29:04
Postat av: dilba

Ja jo.. fast det är inte för den sakens skull som jag inte gick. Det är bara lite tråkigt.. roligare då med kul sällskap eller hur?

d

2009-01-23 @ 13:02:18
URL: http://dilba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0