YO..

Kallast i stan på CC i går. Jag floppar öppet. Turnar stege (någon annan tomte sätter sin hålpipa trots bet, syn, och han sist att syna. Ok, det var en supertrevlig tomte men hur som helst, var jag sämt med mina händer hela tiden. Näst bäst varje gång. Fick passa kåk för högre kåk, river mår inte bra. Passade 88 på QQ752 bräda.. Bordets tightaste spelare verkade löjligt orädd när han  vauebetade river. Och mycket riktigt han hade synat mitt raise med QJ suit. Shortstackad stoppade jag in med AQ tvid två tillfällen och förlorade båda mina coins. Btw, är det någon som gillar AQ? Fy bubblan ;-) Daniel Klangefeldt på mitt bord, supernice och vi har alltid trevligt när vi ses.
I dag ska jag spela CC´s 600 rebuy turnering (ranking) brukar bli en riktigt saftig prispool på dom där, eftersom folk bombar på. Heja mig.

Träffade Yamilla på stan igår. Hennes fina mage växer och hon måste vara den vackraste gravida kvinnan jag sett på länge.
Inte för att hon är smal, ser ut som ett timglas och har riktigt sköna tuttar utan för att hon alltid så länge jag kan minnas fått visa leg på bussen trots att hon är över 30 och nu ser ut som en gravid tonåring.
Jag skojade till det och frågade hur hon gjorde, och hon skrattade och sa
- Krama  toalettstolen i 4 månader (hon spydde som en gris i början på sin graviditet) så blir du så här.

På Onsdag är det dax för Grammis, har inte riktigt haft lust att gå ett par år nu, men jag ska göra ett ryck i år eftersom
jag ska gå med mitt Distrubutionsbolag X5, och   jag vet att det kommer att bli superkul då.
Plus att det faktiskt är dax för mig att ta mig ut och svepa ett par applemartinis lite oftare. Linda ska dit också så jag lämnar Termosen hemma och drar på mig något lite mer raffigt (?).

En kompis till mig Rami frågade mig ifall jag ville följa med till Åre några dagar och åka skidor, vartpå jag försökte förklara för honom att jag verlkligen inte kan åka skidor. Nog för att jag har ett mycket bra balanssinne och säkert skulle kunna lära mig det, men mitt problem är lliiiiite delikat. Jag kan nämligen bara svänga till höger.
Jo det är sant.
Efter konstanta nära-gran-och-tall upplevelser och skidor som till följd av detta måste av för att sedan traska ner till trygghet så jag har lixom tappat hoppet på något sätt.  Längdskidor går bra, och snowboard var åtminstone lättare, men komigen folk är ju fullständigt galna som åker skidor. Det är ju fullständigt livshatande att ställa sig på dom där.
Dock har jag och Rami väldigt roligt ihop annars så jag kanske hakar bara för att komma iväg och skratta lite, vi får se.
I övrigt är det mest jobb som hängrar och flippersessions som min polare Per och jag ständigt försöker få till.
Han är löjligt bra som sagt så jag borde smygöva, men fan fan...

Sist men inte minst Astrid som just nu är hos sin pappa... Så sköna grejer hon säger..

- Mamma blir man död då? Kommer det blod då? (hon är superfashinerad av hur det där hänger ihop igentligen just nu).
Plus att hon helt av sig själv säger nötuttrycken.

-Mamma du är min "bästaste" mamman i hela världen.

Jo en sak till, jag är ju som sagt låtskrivare och lite svag för pophits. Craig David som jag bara tycker är så kallat helt ok annars har släppt enlåt som kommer att bli en mega hit. Helt säker är jag. Grymt svängig rackare.
Heter Just My Imagination.. check it out.

d


Kommentarer
Postat av: Sarah Pizzignacco

"Jag kan nämligen bara svänga till höger" :o) Dagens roligaste! Och sen lägga till "Jo det är sant". Nu ska jag skratta några minuter till och sen äta frukost

2009-01-06 @ 11:09:26
Postat av: Karin

Hej Dilba!



Jag är redaktör på blogg.se's startsida. Jag undrar nu om du vill vara med på nästa omgång av 5 Snabba Frågor? Om du inte vet vad det innebär så kan du spana in www.blogg.se. Om du är intresserad maila mig på [email protected]



Ha det fint!

2009-01-06 @ 11:22:14
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linda

Raffigt it is mitt nougatkex...

2009-01-06 @ 12:08:15
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: Carina

Craig David är grym, har alltid gillat honom.

Hittade föresten din gamla låt i min skivsamling "Every little thing", den är bara sååå bra. Ha det så bra.

2009-01-06 @ 20:29:03
URL: http://signo.blogg.se/
Postat av: johan

Min erfarenhet av skidåkning är bydalen , mitt i backen glömde jag bort hur man svängde ;O) Fick leta länge efter stenmarksgenen i mig,. men sicken smäll som dynamitharry skulle sagt.

Du , ramlar du när du e i Åre , kom till Östersund så bjuppar ja på en massage. www.jovi.dinstudio.se. Jobbar ju som terapeut.

2009-01-07 @ 06:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0