En etta..

... är vad jag behöver. En etta eller kanske till och med två ettor. Som en rejäl fylla är för vissa. 
Jag vet, det är en ondskefull plan. 
Något som bränner ner allt till grunden och bara lämnar akska kvar efter sig. 

En enda stor minneslucka för mig och bakfylla för andra.  Vissa gör detta en gång i veckan. Minst. 
För mig är det som att ljuga. Det går emot hela mitt väsen. Men, är jag rädd för, det bästa tricket för en 
pånyttfödelse.

En etta...
Det är vad jag behöver just nu. 

d


Kommentarer
Postat av: Janne P.

En etta på en måndagsmorgon, det låter inte så bra, har det hänt något som är kämpigt värre, något på cc?

2009-07-28 @ 10:57:25
Postat av: dilba

Hade det varit på cc så hadet det inte varit något större drama för mig ;-)



Nej detta är privat och gör det hela jobbigt som fan. Men efter regn kommer.. och allt det där. Så vi väntar.

Allt bra med dig?

d

2009-07-28 @ 11:00:23
Postat av: Janne P.

Visst, man ska väl inte klaga, lite svårt att komma igång efter semestern bara. nu har det ju slutat att regna här, så solen är påväg, jag lovar. ha det bra.

2009-07-28 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0