Ensamhet.

Jag vet att jag inte är ensam. Jag har en underbar dotter som fyller fem nu i Juli. Jag har en stor, varm fantastisk famn i form av familj. Jag har massor av riktigt nära vänner som älskar mig och alltid vill mig väl. Jag har många i det här landet som jag knappt känner som på grund av min musik känner samhörighet med mig och därför öppnat sina öron och hjärtan för mig. Men ändå denna känsla av Ensamhet. Jag vet i och för sig varför, och jag vet att det går över tids nog men känslan är alltid obehaglig och tomheten känns så dum när man vet att ensamhet har helt andra innebörder för många människor som inte har någon alls. d

Kommentarer
Postat av: Birdie

puss

2009-06-11 @ 13:03:54
Postat av: Annika

Skrev ett liknande inlägg om ensamhet på min blogg häromdagen...så I know the feeling...

STOR KRAM till dig!!!

2009-06-11 @ 15:03:32
URL: http://angelstar.blogg.se/
Postat av: Maja



Alla männsikor på vår jord är/känner oss mer eller mindre ensamna i mellan åt.



Det är är hemskt att behöva känna den, men utan den tror jag dock inte vi kan känna allt anndra som finns i våra liv!

Gott som ont,ont som gott!



Stor Kram till dig!



/ ;Maja

2009-09-07 @ 18:13:10
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0