Unerbaraste finastaste och bästaste..

När jag var liten så hade jag drömmar. Drömmar som jag kommer ihåg idag. Många år var dom någonting som jag inte kom ihåg eftersom jag tidigare har haft så fullt upp med att leva i nuet osv. Min nya VD, på mitt nya jobb, Pedro Hansson på Devcode frågade mig vad jag hade för framtidsvisioner och drömmar. Det fick mig att börja fundera. Plötsligt kom jag ihåg hur mycket jag önskade att jag också hade ett sommarhus att springa barfota runt, som barn. Stillheten och närheten till naturen har alltid varit en enorm inspiration för mig. Och som vuxen nu så är det en av mina största förhoppningar att kunna ge mitt barn det som jag själv drömde om som liten tjej. För många av er som läser detta så har det (sommarhus) varit en del av något som alltid funnits tillgängligt för er och jag tycker att det är underbart. För Sverige har helt fantastisk natur. Det är ju somrarna som är det bästa med det här. Men frågan är hur som helst aktuell hela livet antar jag. Vad tycker vi är det bästaste, underbaraste och finastaste?? Mitt barn, kärlek, trygghet, familj, vänner, ett kul jobb (som det jag har nu) och en partner som man vill dela livet med. Sen ett litet sommarhus på det och jag har allt jag som barn kunnat drömma om och som jag än idag strävar efter. Vem kan önska sig mer? hugs d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0