Titta solen!

Astrid odlar krasse idag med farmor hos sin pappa.

- Mamma jag gör bomull.
- Jaså älskling, vad roligt!!
- Jag tycker inte om krasse.
- Men älskling det vet du väl inte, du har ju aldrig smakat krasse, det är jättegott.
- Ja det är det.

hon är rolig.

Vi hade en dust i går som inte var att leka med när jag skulle lämna henne på dagis.
Hon ville som vanligt inte gå och blev genom förbannad. Slutade med en fight. Och hon fick säga förlåt.

Som förälder så blir man ju (som ni säkert vet) alltid ledsen och låg av att bråka med sina barn, man blir orolig att dom
ska ta det jättehårt. Möjligen är jag en typisk kycklingmamma. Och med tanke på att hon lät glad som en solstråle idag så
är det nog så.

hugs

d

Kommentarer
Postat av: Anonym

JESUS VAD DU E DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA DIN BLOGG......

2009-03-25 @ 22:19:28
Postat av: Anonym

det är sant.. jag ska skärpa mig omgående.. ;-)

2009-03-26 @ 16:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0