Välkommen mamma..

Mamma kom hem idag. Jag ska iväg och hämta Astrid nu, sen ska vi förbi min syster och träffa mamma.
Mamma är ju borta väldigt mycket så det ska bli super att ses igen.

Igår höll jag mitt föredrag som jag var så nervös för och det kändes som att det gick helt ok. Dom var i alla fall nöjda och
många kom fram efteråt och sa att dom verkligen gillade föredraget.

Spelade poker igår och hade ett jätte trevligt bord. Kände mig sugen på att bara få komma ut och vara social, så det
var verkligen nöten. Pokern gick mer eller mindre pluss minus noll.. eller lite plus men jag hade verligen jättetrevligt med lugna och trevliga bordsgrannar.

På slutet kom en ung kille och satte sig vid mitt bord och fick hela bordet att garva nästan ihjäl oss stup i ett. Han var förfriskad och höll på..

- Diiiillbaaaa... om du fick välja mellan att vinna ääään miljon svenska kronor på att vara bäst på poker eller på att..... vinna schlagerfestivalen? Vad skulle du välja då?

Sen kom det fler sånna.. och alla var underhållande.

d

Kommentarer
Postat av: Nyfiken:)

Vad svarade du på frågan?:)

2009-03-14 @ 13:44:36
Postat av: Linda

Haha! Bara att använda uttrycket "SChlagerfestivalen" var stor humor.

2009-03-14 @ 13:49:01
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: Din granne till vänster

Hej!



Hörde dig prata om din blogg vid bordet igår... så jag var tvungen att gå in o kika lite... Din granne hade oxå väldigt trevligt! =)

7 och grannar funkade inte, 23 funkade bättre! =)

Vi ses



Mvh

Din granne till vänster

2009-03-14 @ 21:52:22
Postat av: Anonym

Jasså? Cool. Heja 23 då. Tack för trevligt sällskap. Jag slutade några hundra plus, inget att skryta med men däremot hade jag super trevligt. Tack vare mina grannar. Du missade dock den fulla killen som kom och var hur kul som helst efter att du hade gått.



d

2009-03-15 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0