Flersidigt kul i mitt liv just nu..

Solen lyser överallt. Vi har köpt ny lägenhet som vi ska flytta in i när som helst. Jag har börjat på nytt jobb och älskar det. Ni vet när man är exalterad varje dag man kommer hem och lite skakis för att det är så mycket nytt att lära sig. Underbar känsla. Mina nya arbetsplats och vänner är toppen. Alla är superduktiga på sina områden, nivån gör det till en extra spännande miljö att lära sig i. Min chef ger mig öppna armar och alla verktyg jag behöver för att ha möjligheten att utvecklas och bli så bra som jag bara kan. Finken, jag och Astrid ser fram emot en skön sommar. Han är dock i Riga just nu med Donkr och kommer hem i morgon. Miss U babybird! I morgon så ska jag spela live på Hagadagen. En liten intim akustisk spelning. Jag tar med mig Mohammad och Alex. Länge sedan vi spelade ihop och jag har längtat. I går spelade jag en turnering som Unibet och PokerEvents anordnade, live här i stockholm och vann. Pengar och UnibetOpen paket i pris. Inte dumt alls, fast jag var löjligt trött eftersom jag hade sovit för lite natten innan. Hoppas livet är gott mot er i solen just nu. puss d

Kommentarer
Postat av: Ulrica

GRATTIS/kramis

2009-05-31 @ 12:44:26
Postat av: dilba

Tack söta du.

2009-05-31 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0