Nytt liv i luckan..

Mycket som händer just nu på alla plan. Vi håller på och ska lägga sång med Ola Svensson i morgon. Ishi har gjort en underbar prod på låten så vi går alla igång på den. Melodin och texten är klar så nu är det bara sången som skall läggas och sista prodden.

Sarah spelar in 2 av dom låtar vi skrev ihop och det är också fantastiskt kul. Jag älskar hennes röst. Man skulle i praktiken kunna skriva vilket skräp som helst.. när hon öppnar munnen så faller allt ändå på plats, lätt sen då till att vi verkligen fick till låtarna och att vi älskar dom också. Hon har tagit in supergrymma producenter så jag går här och väntar på att få höra hur det blev.

Jag ska träffa Pontus Frisk (vi gjorde Revolutionplattan ihop). Får se vad vi hittar på här näst.
Hoppas ni har en förträfflig vår.. det har jag.

hugs

d

Kommentarer
Postat av: Helena L

Låter verkligen spännande.



Synd att du har så mycket för dig.. annars hade jag nog tvingat dig sjunga på mitt bröllop här uppe i Norrland ;)



Sköt om dig oxå! /H

2009-05-13 @ 22:42:58
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Maja





Låter spännande :)

När kommer låten ut?



Kram från Maja

2009-05-21 @ 02:16:32
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0