Dare...

Just nu går Krister Linders låt Dare på repeat här. Jag dog och återuppstod direkt jag hörde den.
Den gick rakt in.

dare..

INFINITELY SMALL
MY MOTH HEART
YET OCEAN DEEP
TIMELESS AND DARK

INESCAPEABLE
YOUR SOFT SPOT
LETHAL THE GAME
FATAL THE LIGHT
MERCILESS FLAME

WHO WOULD DARE TO LOVE AGAIN
IF ALL CUTS AND EVERY BURN WOULD AWAKEN
AND OPEN WIDE THE WOUNDS AGAIN
WHO WOULD DARE TO LOVE AGAIN
MY FRIEND

I’M A WHISPER IN YOUR SNOWSTORM
VEILED IN A DREAM SHADOWING SUNS
BUT IF I COULD SHED MY ARMOUR
AND LAY IN YOUR ARMS
SINK IN YOUR DEATH
PASS THROUGH TO YOU

I COULD DARE TO LOVE AGAIN
EVEN IF THE WORLD AWAKENED THE PAIN
LASHING OUT PULLING ME DOWN BACK IN
I COULD DARE TO LOVE WITH YOU
MY FRIEND

IF I DARE TO LOVE AGAIN
I EXPOSE MYSELF TO ANYTHING LIFE BRINGS
AND ALL THE THREATS ARE THERE AGAIN
ONLY THIS TIME I’M WITH YOU
MY FRIEND


I morgon fyller jag år. Mina sköna vänner på FB insistrar på att reta mig och uppvakta mig en hel vecka för tidigt.
Det är kul som tusan och mycket humor, men också mycket kärlek från nära och vilt främmande människor med tanke på att jag har runt 4500 FB vänner ;9

I morgon tänkte jag gå till Sturehof och äte skaldjursplatå. Har längtat efter den. Sen vilka och hur många som kommer vet jag inte. Jag försöker tona ner hela födelsedagsfirandet. Vill inte att mina nära och kära ska stressa på grund av mig.
Så sista minuten tricket är ganska bra. Inget vet vilken tid eller OM det blir något, vilket gör att dom som egentligen inte har tid har en perfekt ursäkt ;) Smat va?

Ni kanske undrar varför så mycket hysteri? Jo det är så att precis HELA min familj fyller år i Oktober-November och jag är sist ut. Lägg då till att dom är sjukt omtänksamma och personligen så är jag ganska trött på traditionellt födelsedagsfirande varje år när det till slut blir min tur.

Men som sagt. Dom som vill komma får komma i morgon och blir det bara jag och min lillasyster så duger det gott för mig också. Vi har alltid kul ihop.

hugs
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0