Lugna gatan, sköna Söndag..

Ni stiger i antalet som läser bloggen hela tiden. Det är jättekul :). Förmodligen har några av er som tillkommit
via min FB. Ni är hur som helst välkomna. Jag började blogga för runt ett år sedan.
Det är en bra ventil för det mesta. Alltid en balansgång att våga skriva personligt utan att vara för privat.
Och ibland slår det ändå över, mycket på grund av variansen av läsare här.
Det finns folk här som lyssnar på min musik. Det finns dom som är nyfikna på grund av mitt pokerspel.
Det finns så klart familj och vänner som dyker in ibland då och då. Sen finns det även dom som av någon besatthet på grund av sitt starka ogillande av mig (av någon anledning och är tack och lov minorietet).
Hur som helst måste jag ändå konstatera att det finns mycket att lära och mycket information att hämta i och med bloggandet. Ta till exempel mediaklimatet. För er som är insatta i det, så förstår ni nog vad jag menar.
Jag lovar att fördjupa mig i det någon annan dag för er andra
Dags att sova snart. Intensiv och spännande arbetsvecka som väntar. Svininfluensasprutor som måste tas den här veckan.. huuggaah.. Kanske bäst att vänta till Fredag (har inte tid att ligga sjuk från jobbet).
Har ni tagit den?
hugs
d

Kommentarer
Postat av: Janne

Jag har ju inte tagit någon spruta iallafall, jag är inte mycket för sprutor, men det sägs att man ska ta den av hänsyn till andra som kanske av någon anledning inte kan ta den, och är man intereserad av ditt pokerspel så har du väl en annan blogg, eller? läser man den här bloggen så är man nog mer intereserad av dig som person. Ha det bäst :) (mycket trevlig blogg)

2009-11-09 @ 08:54:40
Postat av: Sigrid Åhs

Tack för de vänliga orden på min facebook.

Som svar på din fråga ovan. Min dotter tog vaccinet, resultat lite smärta i armen och feber ett dygn. Jag tar den först vecka 47. Ska bli skönt att ha det gjort.

Det känns som något viktigt att genomföra, när vi nu har tillgång till vaccinet därmed slipper bli riktigt sjuka. Lycka till!!! ps. spännande läsning på din blogg....

2009-11-09 @ 13:28:40
URL: http://www.bloggligan.se/sigrid
Postat av: Fie

Har tagit sprutan (eftersom att jag är i riskgrupp)

Bered dej på bivärkningar! Alla jag känner som tagit sprutan har fått väldiga besvär. (Själv fick jag feber, huvudvärk, magont och väääldigt ont i armen.)

Super bra blogg föresten! (har läst ganska länge)

2009-11-09 @ 19:26:25
Postat av: Frugan

Tack för att du är som du är, I went from depp to pepp ikväll.

2009-11-10 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0