Söndag, sega söndag.

Astrid tittar på Nemo och jag möste röja upp hela lägenheten.. trist men det är ett måste idag.
Sen sticker vi ut, kanske till parken eller hittar på något annat vid ett.

På Tisdag fyller jag år och mina vänner frågar mig vad jag vill göra. Jag har försökt styra av min födelsedag på något konstigt sätt så många år nu. Det har inte funkat tidigare och så här efteråt så är jag glad för det. Jag har verkligen haft det supertrevligt och mysigt och underbart på mina födelsedagar tack vare familj och vänner.

Så i år tänker jag inte göra någo försök ens. Jag är svårt sugen på en smarrig skaldjursplatå på Sturehof, så jag tror bestämt att jag det är vad jag ska göra och sen får dom som vill haka på. Bra va?

Min födelsedag firades av misstag en vecka för tidigt..lol. En rar rackare ville skicka mig blommor och chocklad på min dag, men bolaget som levererade gjordet det en vecka för tidigt. Hahaha.. inte mig emot.

Så nu har bolaget bestämt att dom ska kompensera med att skicka igen, fast på rätt dag den här gången :)

Jag har löjligt mycket jobb på jobbet hela den här veckan och jag tror att vi har en BPM utbildning på Torsdag, men jag är inte helt säker och måste kolla i min kalender.  På Onsdag ska jag ut och ta ett glas och spela biljard med en skön arbetskollega. Hon är en smart programmerare med skön humor.

Vad gör ni?

kram
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0