2-1

Just nu är jag lite trött och urless på vinster och förluster.
Och då syfter jag inte på spel och poker. Jag är född konstnärshjärta och det genomsyrar min livssyn.

Vissa människor vill ha konstant krig för att känna att dom lever.
Min kloka syster har sagt så. Dom förstår inte bättre. Dom ger aldrig, dom bara slukar.

Men vad kan jag göra? Jag säger ju vad jag känner. Det borde väl vara någonting bra?
Andra vill bara få som dom vill hela tiden. Allt annat vore en förlust.

Det värsta är dom som aldrig vill något. Eller som aldrig vet vad dom vill.
Dom är förvirrade konstant och gör alla andra förvirrade runt omkring sig.
Dödar all positiv energi.

Vad är det frågan om? Väntar du på någonting bättre? Är det livet erbjuder inte tillräckligt?

Och jag lyssnar på Imogen Heap 2-1. Hon förstår mig precis.

d



Kommentarer
Postat av: Ida och Olivia

Hej Dilba!

Vi är två tjejer som går 3:e året på Estetprogrammet i Lysekil. Som projektarbete har ví tänkt göra en musikvideo och undrar om det är okej att vi andvänder din låt "I'm sorry". Vi gillar den och den skulle passa bra att göra en video till.



Hör gärna av dig.

MVH. Ida Olofsson och Olivia Gerrbo

2009-10-07 @ 13:03:58
Postat av: Linda

Har faktiskt börjat lyssna en del på Imogen Heap sen vi satt och diggade henne hos dig! :) ...Fast nu har jag äntligen hittat Live på Lydmar i original så jag ska lyssna på en tjej som sprider väldigt mycket positiv energi kring sig i afton (i väntan på mer liveskrål i vardagsrummet) ;)



Puss

2009-10-07 @ 22:39:56
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: Anonym

2009-10-07 @ 23:48:49
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0