I´m sorry..

För att jag är så sopig på att uppdatera bloggen just nu. Jag skriver varannan dag eller i värsta fall var tredje.
Men det händer så mycket och jag försöker att hänga med så gott det går.
Jobbet är en energiboost. Så djävla häftigt att fördjupa sig i ett ämne fullt ut som jag gör nu, på gott och ont.
Gott för att jag växer så det knakar. Och jag måste ta in allt, inte bara valda delar.
Jag litar fullständigt på min gulliga, charmtroll till Norrländska guide. Dvs, min chef. Han har en plan med allt.
Och då menar jag A L L T! Inte en tankebana lämnas till slumpen. Det i sin tur hetsar mig att göra det samma.
Med allt som har hänt det senaste året så är det precis vad jag behöver.
Astrid och jag ska flytta och jag börjar förbereda mig på det mentalt.
I morgon så har vi ett superspännande möte i Södertälje med jobbet. Efter det ska jag äta Astrids farmors kåldolmar hos Kristofer (Astrids pappa).
Ikväll innan jag kom hem så var jag ute och åt en smarrig middag med en kompis som jag inte har träffat på länge.
God mat, 3 drinkar(wow eller hur för er som känner mig) och jag känner mig nöjd.
Dags att sova.
puss over and out for now!
d

Kommentarer
Postat av: Janne

Trevligt att du skriver igen, jag brukar läsa på din blogg, vet egentligen inte varför men jag måste ju tycka att den är intressant, jag förstod att det var något annat på gång & det är ju bra att det var något positivt som tog upp din tid, har du funnit något sommarställe än då, det kanske är dit du & Astrid ska flytta permanent eller. Ha det bäst. :)

2009-10-30 @ 18:07:51
Postat av: Frugan

Tre drinkar, ojojoj,tjusigt! Merlin & Morgan hälsar till A.

2009-10-31 @ 11:41:31
Postat av: Daniel

Hej. Jag har en fråga angående din låt: I'm sorry.

Försöker hitta något annat sätt att nå dig på men lyckas inte hitta... Maila gärna tillbaka på min mail om du får tid över.

Ha en fortsatt trevlig dag.

//Daniel

NcN-Media

2009-11-09 @ 21:05:50
URL: http://ncnmedia.se
Postat av: dilba

Hej Janne.. alltid kul att ha dig här. Jag har inte hunnit titta mer på sommarställe än.. men det var en bra påminnelse :). Hoppas allt är bra med dig också.



Frugan.. snart date hela familjerna tycker jag. Puss..



Daniel. Vet du.. ring min förläggare på Warner Chapell, han heter Magnus Palmborg så tar vi det därifrån. Kul btw. dilba

2009-11-10 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0