Sköna Söndag...

Igår var det galej. Min härliga storasyster fyllde 40. Hon är en prakande personlighet.
Alltid i rörelse.                                                                                                                     

Hon har massor av fantastiska egenskaper. Skarp som den vassaste kniven i lådan.
Omtänksam som få och ljuvlig med barnen.

Debattör, författare, opinionsbildare. Journalist... you name it.
Men igår var hon hyllad syster, dotter, fru och mamma och älskad vän. Not bad för en individ om du frågar mig.

Idag så tog vi det väldigt lugnt, jag och min lilla tjej.
Vi försökte ringa och grattulera min lillebror som fyller år idag. Ja, dom fyller dagen efter och innan varandra.

Han är.. rolig (asså brutalt rolig), diplomatisk, världens bästa bror.. omtänksam. Och lägg till flickornas favorit.
Varför? Jo för att han är så bra på att prata. Prata om allt. Känslor, tankar.. ALLT.
Dock hade dom varit ute sent igår så vi fick inte grattulera honom förrän vid sextiden på eftermiddagen idag ;-)

Buse!

Mamma kom över och jag lagade skaldjurspasta. När jag hade så bra barnvakt så drog jag iväg och spelade flipper
Min motståndare fick självfallet spö, men han bjöd ändå på fint motstånd.

Tack för en trevlig kväll och sov gott där du sover..

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0