Visst är det härligt?

Med ett jobb som man tycker är kul?
Mina dagar går fort på jobbet och jag lär mig nya saker varje dag.
Jag får brev nästan varje dag från söta musikälskare som undrar när jag ska komma ut med ny musik.

Missförstå mig rätt. Jag älskar musik och kommer alltid att göra det.
Som jag har försökt förklara tidigare så är att skriva, komponera och producera musik lika
naturligt som att sova och äta. Någonting jag måste göra. Det kom med mitt väsen när jag föddes.

Jag tror att fler av er kan känna igen er här.

Men frågan är bara.. om man bara lever en gång. Ska man inte fortsätta att utmana sig själv?
Våga ge sig på och lära sig nya saker? Inte fastna i något bara för att man behärskar det eller är bra på det.

Jag vågar!
Vågar du?

d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så rätt, som det mesta du skriver om, själv så har jag nog fastnat i det jag behärskar på ett flertal områden och det känns ju inte alltid så bra men man får väl försöka att rycka upp sig & komma igen. ha det bra. :)

2009-10-14 @ 09:17:14
Postat av: dilba

Visst, och en annan sak är att det ena utesluter ofta inte det andra.

Man kan fortsätta med saker man kan och lära sig nya saker samtidigt. Bara att hålla sig vaken och närvarande är viktigt.

Jag tror på dig.



kram

d

2009-10-14 @ 09:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0