Och priset till årets socialaste kvinna går tiiiiiiiiillll (trumvirvel)..



DIIIILLLBAAAAA..
Välkommen upp för att ta emot ditt pris ;-)



Igår efter jobbet gick jag först och träffade min lillasyster och min lillebror.
På väg hem träffade jag en pokerkompis (Rayimi) som gick och skrotade på stan.
Han hängde med hem och vi lagade mat ihop och åt. Hur soft som helst då han är så lätt och behaglig att umgås med.

När han hade åkt hem så kom min kompis Per (bor i Malmö) och Åke (som bor i Ö-vik) över.
Jag hade pratat med dom tidigare under dagen och vi hade planerat att ses tidigare men det körde ihop sig
logistiskt överallt. Dessutom så hade dom inte haft en suck att få tag på hotellrum eftersom det var någon större
konferens i stan som gjorde att det var fullbokat överallt. Då jag bor på 125 kvm så sa jag till dom att dom
självfallet kunde slagga över hos mig.

Sagt och gjort. Dom kom hit och hade tydligen haft en trevlig kväll redan innan. Sen satt vi här och snackade lite
om barn och det var supernice som det alltid är när vi träffas.
Sen gick jag och la mig i Astrids säng och såg 2 vuxna (inga små pojkar där) lägga sig skavfötters i min säng.
Det såg väldig sött ut, men jag frågade varför vartpå Per svarade att han faktiskt redan saknade Åke och vände på sig. Hahaha.. roliga dom är.

Jag vaknade tidigt då jag var tvungen att vara på jobbet för möte. Dom fick mina nycklar som dom sen skulle kasta ner i brevlådan. Har jobbat hela dagen och åt lunch med Per på stan. Åke var tvungen att dra för att hinna med sitt flyg. Sen efter jobbet när jag kom hem så hade dom städat hela köket och plockat undan i lägenheten. Hur sött som helst. På mitt köksbord stod en bukett med blommor.

Jag fick mig en chock. Finns den här typen av människor fortfarande :-)
Söta som få och så fina vänner får man leta efter.

kram

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0