Shmys pys... mm..

Astrid fick välja vad vi skulle äta till middag. Det blev korv med bröd. 
Sen badade hon bubbelbad och jag gjorde upp en mysig eld i öppna spisen.
Sen drack vi te och mös, men framför allt så åt vi jättegoda kex med chockad på.
Hon var kort och gott i himlen och jag likaså.
Min restid för att lämna henne på dagis och sen ta mig till jobbet är hysterisk. 
I går satt jag på bussen från dagis till jobbet i över en timme på grund av köerna. 
Blå linjen in till T-Centralen går inte hela vägen på grund av ombyggnad. Fick för mig i ett svagt ögonblick att bussen
kunde gå snabbare. Ack så fel jag hade.
Sick. I dag har jag vågat vägra bussen. Och det gick snabbare att promenera ifrån Rådhuset till jobbet.
I helgen så ska vi hänga lite med Astrids bästis Holly (förmodligen Lördag, vi får se) och någon dag
med Astrids pappa, då han och jag ska titta in på lite skolor för Astrid.
hugs
d

Kommentarer
Postat av: L

Jamen det är ju det jag säger - lokaltrafik, pffft... ;)

2009-09-10 @ 22:00:27
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0