Grattis på födelsedagen.

Jobbade hela dagen. Sen hämtade jag Astrid på dagis efteråt. Kär återförening då hon hag varit uppe i Dalarna med sin
pappa en vecka. Mysigt att ha lilltjejen hemma igen.

Sen när började bli dags för henne att sova så stack jag iväg och mötte upp för födelsedagsmiddag.

Vi spelade boule och hade jättetrevligt. Grattis på födelsedagen Andreas. Lastgammal som han är (himlar med ögonen) så satte ju rygg och axelsmärtor in redan på hans dag. Mycket gnäll bidde det ;)

I morgon är det fortsatt full fart både på jobbet och privat då jag måste börja packa inför flytten..

hugs

d

Kommentarer
Postat av: mårten

sha



hakish gran canaria

2010-01-12 @ 00:56:03
Postat av: Frugan

Hittat papperskopior på fröken från vattenfestivalen. Och på mig själv i de där blonda slingorna.... skrattar ut högt.... Ska försöka fota av så du får le lite.

2010-01-12 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0