Nya vänner?

Så här..

Jag addar någonstans mellan tio till tjugo vänförfrågningar varje dag. Folk som av någon anledning vill bli FBkompis med mig. Något som jag oftast accepterar, om det inte verkar vara någon knäppgök eller så.
Jag beslutade mig att jag inte bara skulle sitta och adda folk, utan att jag själv skulle leta fler FB vänner aktivt själv.
Nu när jag söker nya vänner, frågar folk mig varje dag, varför? Varför frågar inte jag alla som vill bli mina vänner varför?
Jo av den enkla anledningen att jag har valet att antingen adda dom eller helt enkelt inte. Det är lixom inte svårare än så.
En av dom som frågar undrar därför att dom av ren nyfikenhet undrar hur man har hittat dom, och då svarar jag
att jag har letat bland mina vänner.. tittat på bilder och tänkt att den där verkar sympatisk. Så går det altså till för dom som undrar.

I övrigt i dag så har jag skrivit klart låtar till artisten Ola Svensson. Blir hur bra som helst. Var i studion med grabbarna och som vanligt är det hyss och bus hela tiden. Ola hetsar oss, för att han tycker att vi är för långsamma.. hahaha..

Sen kom BoFinken och hämtade mig, och vi drog hem, där mamma hade lagat Kurdisk mat. Mysmiddag med familjen ..

Och nu Bums i Säng.

over and out

Kommentarer
Postat av: Sara

Antar att frågan var dum ställd ang FB.. men man undrar ibland?!?! :)

Ha en bra dag.. nu ska jag jaga på min 6-åring som ska till skolan snart. Men han har ett tempo som en snigel på mornarna.. hehe

2008-11-20 @ 07:25:40
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Jojje

Anledningen till att jag addade dig var för att du verkar vara en härlig person med ett grymt inre och skönt tänkande.

Du är intressant på alla sätt (utan att låta creepy..) och det har jag tyckt sen första gången man hörde talas om dig.

Att du sen sjunger grymt och skriver riktigt bra, är bara ett plus. =)



Take Care!

2008-11-20 @ 08:22:24
URL: http://blog-by-jojje.blogspot.com/
Postat av: Marcus

Glöm heller inte bort att den som har flest vänner när man dör vinner. :)



Bra blogg btw...



2008-11-20 @ 11:25:42
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: dilba

Jaså, va sköna ni är. Tackar och bockar Jojje. Och det är därför jag söker nya vänner också, plötsligt träffar någon ny skön typ som man inte ens visste fanns där ute.

Det var absolut ingen dum fråga Sara, bara det att jag får den frågan flera ggr om dagen, så jag tänkte att jag skulle skriva ett svar här, så kan jag focusera på dialogerna med varje enskild individ om individuella saker. Som långsamma mornar till exempel med dig. Har samma problem här förstår du. En trotsig fyraåring hemma här som väääägrar gå till dagis varje morgon. Vet precis vad du går igenom.

Marcus.. det är helt ok att köra en hit and run, när den klockan ringer..

k

2008-11-20 @ 12:02:30
Postat av: Linda

Snajsig ny design här kexet. Du ska förresten inte ha nya vänner. Bara migmigmiiiiiiiig ;)

2008-11-21 @ 14:43:56
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0