Som ett element.. min Bofink asså..

Jag är så frusen, varför detta straff? Min Bofink är stekhet, asså inte bara snygg då, utan jättevarm också.
Vi balanserar varandra på det där sättet om ni förstår vad jag menar.
Balans är bra. Han är lugn och skrattar mest åt mig hela dagarna. Och säger att jag är en busig retsticka.
Fast håller jag på tillräckligt mycket så ger han igen förr eller senare, det bara vet man.

Igår var vi på klubben och spelade samma turre som jag vann förra veckan, jag kom fyra igår. Kul att vara i pengarna även om det hade varit roligare att komma etta eller tvåa.
En annan incident dock som var brutalt rolig var att jag fick dra alla seatkort när det skulle lottas ut 10k.
Det sista kortet som blev kvar skulle få pengarna.. jag drog och drog.. (oj hur lät det där.lol..)
Ropade upp nummer som inte fick vinsten.. när det var tre kvar, var spänningen olidlig, och jag hade fortfarande inte
dragit mitt eget kort.
Då säger dom andra två som är kvar.. komigen Dilba vi gör deal. Ok, sa jag.. Vi delade pengarna på tre, och den som blev sist skulle få sista lappen. Jag drog bort Thomas kort.. sen sa jag..hahaha.. detta är sick
- Titta. Det här är är jag, och det här är du. Sen vände jag på hand kort, och höll stolt upp mitt eget som last man standing..
Tror ni att alla skrek i hela lokalen? Hur kul som helst. Den lär jag komma ihåg.


Ikväll ska jag, mamma och Bobster äta middag på Sturehof och sen tänkte vi gå och kolla på Madagaskar med Eng, tal.

Guuuud vad jag har väntat på den filmen. Så brutalt rolig. Dreamworks krossar allt motstånd varje gång dom kommer med en ny animerad film.

Jag kommer ihåg det första dom gjorde. Det var en prisbelönad kortfilm som heter Creature Comfort.

Jag satt och tittade på "repeat". Helt paralyserad av briljansen, uttrycket, känslan. Allt var där på riktigt för första gången.

Dom var först, med att vara fullkomligt bäst på ALLT.

Jag rekomenderar er att se Madagaskar, det är en animerad film, som är både för barn och vuxna.

Bara gå och se den förihelvete..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0