Tipp tapp.. tipp tapp..

Ett steg bort borde vara rätt rikting
Tipp tapp tipp tapp ska jag kunna klara av...
En andra-hands lösning är ändå inget att ha..

Halvägs dit räcker inte på långa vägar
Snirkligt snåriga alternativ är för unga själar.

Sa jag inte att jag visste vad jag ville?
Jag fixar inte känslan av att vara vilse..


Nästan bra är för folk med andra alternativ.
Nästan bäst är för folk överflöd av  superlativ.
Nästan kärlek blir aldrig jag.
Nästan allt hade du..

Hela vägen eller inget alls. Hela vägen eller inget alls.. hela vägen ..
och nu inget alls..

Tipp tapp tipp tapp stega vidare..

d

Kommentarer
Postat av: Anonym

När midnatt råder & d e tyst i husen så har ddär tip tap-stegen en tendens att eka lite otäckt men det e ju faktiskt bara ljudet från dina egna små strumpor. Tassa du på dit du ska...



kramas



Man e tydligen inte speciellt poetisk på 7000m höjd men här kommer smyg-premiären iaf :). Lär väl ändras en hel del innan den e klar men d e iaf ngt att sjunga på sålänge. Va klurigt & ovant d va att skriva i 3e-person föresten lol Har lyssnat för mycket på Krauss-tösen tror j bestämt...





SLEEPY (i brist på bättre)



Another night has come for him to say Good night Is't time for me to go

She agrees it's getting kind of late She smiles & walks him to the door



He lingers a moment akward and shy

Secretly hoping she'll ask him to stay & share the last wine

-But it's getting dark



He will go to sleep with her face on his mind

Never dared to hold her, tell her she is the one



She takes the makeup off her tired face preparing for another night

Writes the day down in her diary and turns the light out with a sigh



Oh, why must she spend another morning alone

She tried to tell him but when she spoke he was already gone

-So yet another night



She will fall asleep with his face on her mind

Never dared to show him, tell him he is the one



Never their time, never that moment

until they look into eachothers eyes



He is fast asleep now her name on his mind

In his arms he holds her, tells her she is the one

>

She is sound asleep with his name on her mind

Blushing as he holds her, prays morning won't come

2008-11-15 @ 12:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0