Årets svek..

Jag har världens finaste vänner, omtanke, humor, kärlek och support. Vad mer kan man begära?
Kanske är det därför som jag vet att jag bara måste gå vidare och inte låta det växa sig större efter ett av dom största sveken jag någonsin blivit utsatt för av en person som jag trodde var en av mina allra närmaste vänner.
Jag får även en stund som denna, support av mina fantastiska vänner och underbara familj.. all kärlek till er för det.

Skiver just nu med Ola och Fredrik bland annat. Hur kul som helst. Jag skrev klart texten till låten vi hade gjort på mindre än femton minuter!!! Rekord god damn it!! Och alla var nöjda och överförtjusta.

Mina börsenpolare hade nästan kommit ur sin koma och sitt chocktillstånd och så kom ytterligare ett bakslag idag.
Heja förihelvete, jobba uppåt nurå.

Min lillasyster och jag hade ett samtal på tele där hon tydligen inte fattar att det är hon som besitter humorn i familjen. LOL för den.

Astrid sover, och det ska jag också göra. Mysa ner mig brevid henne. Lycka.

d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:)

Vad heter låten som ni skrev? och vem ska sjunga den?

kramar

2008-10-17 @ 14:26:16
Postat av: dilba

Hej anonym(?)

Låten är skriven med och för artisten Ola Svensson.

Sen skriver vi många låtar och slutligen så avgör han tillsammans med hans bolag om vad som ska hamna på skivan. Roligt som fan.

d

2008-10-17 @ 17:02:29
Postat av: Anonym:)

Aha, då förstår jag! kramar

2008-10-18 @ 20:13:49
Postat av: Dee

Försöker bara vara ödmjuk ;-)

2008-11-18 @ 23:17:25
Postat av: dilba

ja.. du ser ju...



puss



d

2008-11-19 @ 12:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0