Jorånäråserru´sa´t en annan..

... åker väl hem i moron då. Sista dagen här på Malta. Lång skön promenad (verligen inte en promenadtjej annars)
Men i länder som Italien och här så känns det helt rätt att gå längst med stranden och strandpromenader och " random" glida in på någon skön restaurang som en bra ide. Om ni förstår vad jag menar. Jo jag tänkte väl det.

I går hade jag jättetrevlig kväll med  Per, Sue, Tatjana, Arash, Moa, Nisse med fler. Allt kändes lite fritidsgårdsartat tills vi samlade ihop oss för en sit and go. Som Moa vann, så snyggt.
Hon (hahaha) var mer eller mindre rädd för sina marker. Men så pass modig och busig att hon ändå använde dom på ett så charmigt sätt att det var omöjligt at läsa vad i hela fridens namn hon hade.

Expressen ringde och frågade ifall jag inte kunde komentera stars on ice (tror jag att programet heter).
Jag svarade att jag gärna skulle göra det men att det är praktiskt omöjligt eftersom jag är här.
Då svarade hon "guuuuud vilket glamoröst liv du lever". Eh.. nä!!!! Allt annat utom just det.
Men nu råkade jag vara här precis när hon ringde så jag förstår ifall hon uppfattade det så.

En som lever ett glidarliv är en av mina bästa killkompisar Matte. Sjukt trött på att få vykort och msn bilder stup i ett
från världens alla glidaröar och städer ;-).... där står matte..
soliga kramar ifrån mauritzius...  men solen i ögat här i Bali...  osv osv.. sicken glidare..
Jo jag har fler glidarpolare. Borde nog mobba dom lite mer. Sant.

Men först ska vi iväg och myspysgulleplutta.... lol (gud vad jag ogillar folk som går upp i falsett när dom pratar med sina respektive). Det finns något sjukt påklistrat på allt det där.

Men åter till det jag skulle säga innan jag som vanligt tappade tråden.
Dax för en sista skön dag här på Malta.

over and out

d

Kommentarer
Postat av: Kaj

Soft :)

Kram Kaj

Postat av: Weronica

Umm...jag pratar nog ganska ofta bebi språk med min sambo, men han e ju min bebi...

Undrar om det är bättre eller värre än i falsett?

Kram =)

2008-10-09 @ 08:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0