fint som snus serru

Den här veckan har jag blivit klokare. Lite smartare faktiskt. Vill inte gå in på detaljerna men så äre sippan!
Sirpa? Nej, Sippan.. Snippan? Näää SIPPPPAN!.. äh skit irerå!

Jag träffade även min bästis Suzanne idag, tilsammans med hennes man och 2 underbart söta pojkar.

Solen har gjort att man ser mycket ljusare på tillvaron hela tiden. Eftermiddagarna är ljuvliga. Känner inte ni också doften av
barbeque överallt? Jag längtar verkligen efter en underbart mysig picknick i parken med ungarna.
Vi går här hemma och suktar efter saker som vi ska och planerar att göra. Vissa saker som måste avslutas och rensas ut,
men det känns verkligen som vår utanför och innuti.


d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0