Hur fan gör man?

Jag har inte varit singel på riktigt på över 10 år. Har haft ett par kortare förhållanden mellan mina maratonförhållanden, men
det är också det närmaste singel jag har varit på evigheter.

Pratade med en kompis om det här ikväll. Han är cool och också singel. Vi kom fram till att det bästa är att bara umgås med
nya människor och lära känna dom med inställningen att göra nya vänner istället för att gå på dater osv.
Och skulle något klicka på det andra planet eller utvecklas därefter, ja så fine.
Då vet man ju att man funkar först. Borde vara bra va trix va?

Och vara social och umgås med nya människor är verkligen en av mina favoritsysslor så det kändes ju bra att höra.
Sen å andra sidan så känner jag mig allt annat än sugen på att bli ihop bara så där just nu.

Annars?? Mest jobbet som går bra och fortfarande är superkul. Det känns som om jag vill frälsa hela världen in i BPM.
Om alla bara förstod hur bra det är så skulle dom slippa att drunkna i mail dagligen. Det skulle vara ordning och reda på torpet.

Nu ska jag hoppa i sängs snart och lukta på Astrids hår och pussa henne ordentligt innan jag somnar in själv.

hugs

d

Kommentarer
Postat av: LS

Singel!? Pfft, du har ju mig..

2009-08-21 @ 15:47:50
Postat av: Tilde

Somna in? Du menar sova för natten väll, för jag vill inte att du somnar in, alltså dör.

2009-08-21 @ 19:34:58
Postat av: dilba

Självklart inte frugan.. Tilde.. lol nej. Inte så ...

d

2009-08-22 @ 03:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0