Lugn och ro..

Jag har sökt någon form av lugn och ro under en lång tid nu. Märkligt nog så har jag äntligen funnit det.
Kanske för att jag pendlat mellan olika typer av känslor och blivit tvungen att välja i jobbiga situationer.
Val som har innefattat svåra beslut om huruvida jag skall använda hjärtat eller hjärnan. 

Som den känslomänniska jag är så har jag alltid prioriterat att följa hjärtat.

Det har alltid visat sig vara rätt beslut eftersom jag aldrig har hamnat i lägen där jag aldrig efteråt har betvivlat
varför jag gjorde si eller så. Och oavsett vad som senare har hänt så är hjärtefrågor tveklöst en vettig anledning att
luta sig tillbaka på sen.

Just nu så har jag kommit till den fasen att jag för första gången på väldigt länge känner att jag är fas med mig själv.
Jag tvekar inte längre. Inga jobbiga beslut.

Bara lugn och ro..

d

Kommentarer
Postat av: Olli

Rätt ovanlig känsla har jag kommit fram till. Lyllo dej :)

2009-08-13 @ 00:42:58
Postat av: Annika

Låter ju helt UNDERBART...!!!!

Jag vill oxå känna så...hur gör man????

KRAAAAAAM A*

2009-08-13 @ 01:28:22
URL: http://angelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0