tyst...


tyst..

konstigt när jag blir det.
inte likt mig alls

men någonting gick sönder idag

hur vet man när det är dags?
det gör man inte

det är en rörelse som på något sätt bara rycker loss hela din existens
när det inte finns något kvar att hålla fast i och plötsligt fryser hela synfältet och allt blir..

tyst nu..

klockan tickar på
kanske är det inte så konstigt och mystiskt ändå
kanske är det bara tiden som talar när sorlet stängts ute och tystnat

och nu..

tyst, säg inget.. låt det bara vara.. tyst..

d

Kommentarer
Postat av: Olli

...

2009-08-11 @ 10:52:48
URL: http://pokermagazine.se/blogg/oliver-g
Postat av: Janne P

Men snälla du, vissa saker tar ju lång tid att komma över, tyvär, men det är mänskligt. var du iväg & spelade någon turnerin igår & i sådana fall hur gick det? det är ju skönt att komma ut ibland & då är ju cc ett bra ställe, man känner sig hemma där, har ju bara vart där ett par gånger men ändå, inte som på andra ställen där det spelas musik så att man inte hör vad man tänker. ha det bra ;)

2009-08-11 @ 11:28:58
Postat av: dilba

Hallå där :-)



Jodå jag spelade den så kallade måndagslaxen och träffade några sköna människor. Men jag var också trött och bustade tidigt och gick hem.. Funderade på att dra till cc efter turneringen men det var på väg hem så jag fick plötslig hemlängtan in stället.



hugs



2009-08-11 @ 12:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0