Eh.. say what?

Helene.. skrev till mig att hon inte gillade mitt så kallade kryptiska förra blogginlägg.
Hon trodde att det var något internt meddelande till någon.
Blogginlägget var en reflektion. Någon jag känner är mer berörd privat av den här händelsen som
resulterade i ett blogginlägg från min sida än jag själv. Och jag kommer inte att lägga ut hennes story här
hur trist du än tycker att det är. Hur märkligt nyfiken du är må vara.
Jag är uppriktigt förvånad över din otroligt barnsliga reaktion.
Lider du av någon vanföreställning att du har full rätt till att veta allt om alla vars bloggar du läser, inklusive deras vänner?
Om min blogg inte ger dig något, snälla för guds skull sluta läsa.
Jag tjänar inte pengar på den här bloggen och skriver precis vad fan jag vill och kommer att fortsätta att skriva som det behagar.
Hänger du medd?
d

Kommentarer
Postat av: Helene

Ger din blogg NÅGON NÅGOT längre??



För all del Dilba, fortsätt med dina självgodheter och kryptiska inlägg. Du har ju som vanligt hundratals läsare som är här och tycker till varje gång du öppnar munnen om dina "instinkter" och "hur rätt du har" varenda gång..

Det är så enkelt att ha rätt i sin egen ensamma lilla värld i en blogg som knappt läses av någon. Synpunkter om dig eller dina ord kan du aldrig ta. Bara om man håller med dig får man vara med här, ifrågasätter man något ska man visst bara gå och dö.. du som låtsas vara så kärleksfull exploderar av HAT för minsta lilla.. FEG är vad du är.



Du är inget annat än en has-been som numera inte är annat än en ensamstående gammal arbetare till morsa. Du har ingen karriär längre. Det är därför du naglar dig fast vid din Facebooksida och den här bittra bloggen..



Hur många är det som läser här?? Hur många följer dina kryptoinlägg eller kommenterar?? Just det.

I rest my case.

2009-12-26 @ 19:06:14
Postat av: Eli

Oj, vad tråkigt att läsa att männniskor inte har något bättre för sig än att lägga ned sin tid på att vara idioter!

Första gången jag är inne här, (snygg logga! : ), är inte inne på bloggar så mycket alls eftersom det verkar flöda så väldigt mycket negativ energi i "etern", men kan inte annat än egentligen tycka synd om "Helene", som uppenbarligen måste trycka ned andra för att själv må bra!

Kram till dig D, du har alldeles rätt, skriv vad du vill, det är din blogg!

Strunta i resten!!! Kram

2009-12-27 @ 18:47:05
Postat av: Charles

det som är mest spännande är väl ändå att hon är inne på din blogg och läser? :P

2009-12-28 @ 19:34:12
URL: http://manflesh.blogg.se/
Postat av: Roni

Herregud Helene, gör dig själv en tjänst o skaffa ett liv, jag fattar inte varför du läser Dilbas eller någon annans blogg om det stör dig så jäkla mkt.

2010-01-07 @ 03:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0