Party Party..

Som  ni kan se tidigare i min blogg så är jag knappast  någon gedigen partyprinsessa..
Har tyvärr inte varit många fester som jag har varit sugen att gå på. Får massor av sköna inbjudningar, men tyvärr så
blir prioriteringen alltid någonting viktigare. Januari och Februari är dock riktiga partymåndaer inom musikbranschen.
Grammis, Rockbjörnen, Elle-Knappen.. osv osv.. Och så klart en uppsjö av andra film och andra premiärer på det.
Men Rockbjörnen och Ellegalan är väl dom som jag kommer att gå på ifall jag inte har något annat viktigare som måste göras då. Nu i Februari så ska jag med Frontstaker till Sundsvall också. Dax för Nordic Light turneringarna.
Pratade med Robert och vi åker upp dit den 5 te Februari. Ska bli riktigt kul.

Nu är det i alla fall dax för en mysig frukost med min mamma och Astrid. Jag skriver säkert något mer här senare idag eller ikväll..

hugs..

d

Kommentarer
Postat av: Björn

NY häslnings/avluts komentar!!! ;-)



kolla gärna min myspace också!!!

www.myspace.com/wikstrombjorn



och glöm inte gummitofflorna!!!

2009-01-10 @ 10:13:04
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Nej men vad roligt att du har en blogg. Det hade jag ingen aning om. :)

2009-01-10 @ 16:40:40
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: johan

Kul med massa inbjudningar

själv fick ja en inbjudan då stadens ena blommaffär fyllde 2 år. Eller inbjudan o inbjudan va ett reklmablad där man fick 20 % rabatt på nån vacker blomsort , men va fan de såg ut som en inbjudan ;)så lite speciell verkade man va. Undrar bara va som skall tas på. Antingen nya better bodies träningsbyxor eller så slår ja till med ett par jeans. eller så skiter ja i o går. ångest hahahahahahahahhahahahahahahahha

2009-01-11 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0