Nu flyttar vi :-)

Vi har köpt ny bostad ihop min fink och jag. Tror jag har sagt det förut. Stor och härlig våning på 125kvm. Öppen spis och bubbelbad.. toklyxigt. Vi var och tittade på hus och andra lägenheter. Men den här föll vi för båda två, direkt.

Köket är brutalt, jag föredrar ju gasspis när jag lagar mat! Jag har en jättefin lägenhet just nu här i Solna men det är mysigare att bo ihop på riktigt. Välja ihop.
Älskar sambolivet. Att laga mat och äta ihop. Nu är det väl mest jag som lagar maten här hemma, men min fink hjälper till och gör jättegod sallad.
Dessutom så uppskattar han min matlagning otroligt mycket vilket gör det hela ännu roligare. Jag lagar mat och han städar efteråt. Mycket bra "deal" dycker jag. Astrid är den i familjen med kraven. .

Vi kompletterar varandra bra tack och lov. Finken är tekniskt geni. Själv är jag bara bra på studioteknik och sopig när det kommer till datorer. Han är ett mattesnille och bra på sånt som jag är kass på.

Tror att dom flesta gillar att inreda på något sätt. Jag är inne på att måla trägolvet vitt i några rum. Har ni några tipps ang inredning?
Mysigt ska det bli i alla fall.

d

Kommentarer
Postat av: Thomas

Välkommen till Kungsholmen, vi kanske stöter på varandra här nån dag.

2009-07-08 @ 10:11:34
Postat av: Daniel&Paula

Aha är du tillsamans med Bo.. hehe Kanske alla redan visste, jag lever ju trots allt mitt liv i den roliga Internet pokervärlden där inte mycket annat vill tränga sig in=) Har han någon blogg om hur det går i Vm för honom?

Mvh

2009-07-09 @ 22:28:10
URL: http://thetop.blogg.se/
Postat av: dilba

Hej Thomas.. Ja det kanske vi gör :-)



Daniel. Han bloggar ibland på donkr.com och där har han skrivit om wsop.



d

2009-07-10 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0