Solen.. solen.. fina solen..

Hörde produktionerna från låtarna som Sarah Dawn Finer har gjort på låtarna som vi skrev. Som vanligt sjunger hon helt omöjligt bra. Fattar inte hur kvinnan är skapt och blir lika överväldigad varje gång jag hör henne. Redan första gången jag hörde för sisådär 10 år sen så blev jag helt förbluffad. Hon körade då bakom en annan svensk artist och ändå kunde man höra att den här tjejen har något alldeles utöver det vanliga. Astrid och jag har haft pick-nick 2 dagar och ätit våra middagar i det gröna. I går bröt vi av och åkte till Gröna Lund.. åt glass och njöt. Karuseller och hon fick bestämma vad vi skulle åka. Min lilla docka var nöjd och jag likaså. Jag berättade för en arbetskollega och vän som inte har barn själv hur fantastiskt det känns att ha barn. Den största kärleken av dom alla. Han sa att om det var hälften så underbart som hans syskonbarn var så var det tillräckligt.. Jag replikerade att.. nej asså.. jag skulle kunna dö för henne, precis när som helst. Sen igår kväll innan min älskade Finken och jag skulle sova så berättade jag om grönan och kom att tänka på när vi stod där utanför elektriska bilarna. Vi satt på några stolar utanför och hörde musiken som spelades ganska högt för ungdomarna. Attraktionen är sponsrad av Power Hit Radio och Astrid diggade med samtidigt som hon åt glass. Och jag gjorde det jag likaså.. att smådigga och äta glass i solen är livskvalite´. När vi satt där så tänkte jag. Om jag dör på fläcken efter det här så är det OK :-) Nästa gång tar jag med mig goa Fink och maximerar glädjen fullständigt. Disco för 3 på grönan för glassätare helt klart, lär det bli. hugs d

Kommentarer
Postat av: Pom

Dilba, Grattis till ny lägenhet. Låter härligt med 125 m2. Hoppas att ni får en härlig sommar hojta till om ni skall till Österlen vi är där och har det härligt i skillinge där det aldrig regnar.



Arvid behöver en lekkamrat i sin egen ålder :)



Kram Pom

2009-07-03 @ 10:44:07
URL: http://madebypom.blogspot.com
Postat av: Dilba

Hej Pom.

Länge sen. Hur mår barnen? Träffade Christian på gatan häromdagen. Min syster och hennes man har ju hus på Österlen så ifall vi åker ner så kommer vi och gullar med barnen samtidigt. Annars får ni höra av er när ni kommer hem så myser vi.

hugs

d

2009-07-06 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0