På fredag...

På fredag så ska jag hålla föredrag inför en massa sköna lärare. Men dock är jag ganska stressad och nervös eftersom
jag är livrädd för att hålla tal. Men det är därför jag gör det. Utmaningen. Det är viktigt att utmana sig själv med förmodligen
just dom saker som man tycker att man är sämst på. Det ger nämligen bäst resultat för självkänslan.

Eller att inte acceptera en roll man gett sig själv till exempel i relation till andra. Det är precis det som gör den tydligaste förändringen i ditt liv.

Jag har på FaceBook efterlyst frågor som jag tänkte ställa till mig själv under föredraget. Jag är den som sist håller föredrag på ett flerdagars seminarium där språket står i focus. Om ni kommer på några sköna frågor som ni skulle velat ställa till mig i det sammanhanget så skulle det hjälpa mig mycket. Send it over!

kramar
dilba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0