Solna C, tio raka och barnkalas.

I dag skolkade i ifrån dagis igen. Vi tog i stället sovmorgon och bussen till Solna Centrum där vi mötte upp Kajsa, Holly och Bäck. Efter lite lunch och strövande så tog vi sen bussen hem igen.

Helgen har varit mysig och bra. Nomi hade kalas och söt som hon är bländade hon oss allihop som vanligt på sitt födelsedagsparty.

Jag spelade ett jäng Double or Nothings på IPoker när Astrid hade somnat. tror jag slog någon form av rekord då jag var i pengarna 10 raka. Sen förlorade jag en och vann 2 igen. Min "mentor"  blev eggad av detta och jobbar på rekord nu för att trigga sig själv att slå sina egna resultat.

Får se vad som händer ikväll. Astrid ska till sin pappa nu i eftermiddag, men jag får henne tillbaka redan på Torsdag, så det känns kul.

over and out


d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0