Svarta tänder.

Svårt att le med svarta tänder. d

Kommentarer
Postat av: Mie

Inte då, det ser bara lite annorlunda ut! :)

2009-05-25 @ 18:12:58
URL: http://mies.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har bara en fråga som inte alls hör till detta inlägg, men, det går säkert bra ändå:



Vad tycker du om att alla avdankade som på något sätt lätt kan tänkas få lite uppmärksamhet i media plötsligt satsar på en poker karriär?



Marie Picasso och Pär Elofsson senast ut i pokerproffsvärlden. Jag menar, poker blir ju en muppföreteelse snart. Kommer säkert snart nån från årets robbinson med WPT-spons inom kort...

2009-05-26 @ 20:07:13
Postat av: dilba

I pokervärlden (bland många mycket duktiga och framgångsrika pokerspelare) så finns många tidigare framgångsrika sportprofiler osv. En del i att bli en duktig pokerspelare är att inte lägga för mycket värderingar i vad folk har pysslat med tidigare. Jag menar, varför måste någon ha sämre förutsättningar att bli en bra pokerspelare för att dom har jobbat med något offentligt eller inte? Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om det där. När jag började så var många skeptiska till huruvida jag kunde spela eller inte. Då hade jag ändå redan kommit 2a i pokermiljonen och 5a i warm up bland annat. I slutänden är det resultat som räknas.. eller hur? Det var i alla fall det som fick tyst på kritikerna i mitt fall.



Men även i artistbranschen finns det folk som dyker upp från ingenstans och gör en karriär.. Jag har lärt mig att inte döma folk så mycket i förhand.



hugs

d

2009-05-27 @ 10:18:58
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar och håller helt med om att man inte ska döma ut någon pga vad man gjort, eller inte gjort, tidigare i livet. Man har givetvis inte heller sämre förutsättningar för att man är en "kändis". Självklart kan det vara så att Linda Rosing är en korthaj och förtjänar uppmärksamhet som pokerspelare. Känns dock lite som att den allmänna uppfattningen/fördomen om att allt man behöver för att lyckas som pokerspelare är en väldigt stor bankrulle, eller spons, besannas gång på gång.

2009-05-30 @ 01:18:54
Postat av: Spaulding

Eftersom du var snäll och trevlig så fortsätter jag tjata på dig när jag får skräpkort hela tiden =). Men, i alla fall, man säger väl 'hold em'? SM i Texas, va fan?!? Texas är ju en stat ju! + att det låter mycket coolare att säga att man ska spela en tio dollars hold em än att man ska spela Texas för 10 dollar. Sant eller hur?

2009-05-30 @ 02:43:57
Postat av: dilba

Folk har massor av ideér om allt möjligt eller hur ;-)

Just let´em buddy.



Jag säger Texas i ren lathet eftersom alla vet vad man menar och alla jag känner gör likaså. Men jag håller med dig fullständigt med dig om coolhetsgraden ökar med hold em i stället för Texas..



hugs

d

2009-05-30 @ 14:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0